Creating newsworthy branded stories and media campaigns.

22/08/2022 De eiwitrevoluatie op je bort: zijn vlees- en zuivelvervangers ui de supermarkt gezond?
17/08/2022 Folder: comment Aldi souhaite modifier (un peu) les habitudes de ses clients
17/08/2022 Aldi publiceert digitale folder op melkverpakkingen
10/08/2022 1 op de 4 LGBTQ+-personen krijgt te maken met fysiek geweld: “Een verontrustend cijfer”
09/08/2022 Dure winkelkar doet voor goedkope producten kiezen
09/08/2022 8 x veggie vriendelijk genieten in Belgische sterrenrestaurants
08/08/2022 Collègues en vacances: le stress pour ceux qui restent
08/08/2022 Les vacances des uns se traduisent souvent par davantage de travail pour les autres!
01/08/2022 Voici comment se faire de l’argent grâce à sa piscine
29/07/2022 We drinken gemiddeld 124 liter frisdrank per persoon: diëtiste geeft advies om eindelijk komaf te maken met die (ongezonde) frisdrankverslaving
28/07/2022 Wout van Aert : le champion qui a la « gueule de Hollywood »
27/07/2022 Vriendschap op het werk onder druk door hybride werken
19/07/2022 BELGIË. Bloemen verwelken, schepen vergaan, maar Belgische frieten blijven altijd bestaan
13/07/2022 Les Belges n'ont pas tous les mêmes goûts: les Wallons préfèrent les grosses
12/07/2022 4 op de 10 partners gaat weleens 'financieel vreemd'. Hoe vermijd je dat? “Voor seks en geld gaat dezelfde regel op”
12/07/2022 Cinq conseils pour économiser sur le budget courses
11/07/2022 Masturbation : tout le monde le fait… mais personne n’en parle !
11/07/2022 Transparantie en aandacht voor klimaat sterk bepalend voor merkvertrouwen: Bijna 60% van de Nederlandse consumenten geeft voorkeur aan duurzaam voedingsmerk
08/07/2022 Audioporno is hip, ook Storytel lanceert een reeks. Kan het een boost zijn voor je seksleven? “Opent weg voor nieuwe ideeën”
08/07/2022 BETERE SEKS, GEEN URINEVERLIES: WAAROM JE ALS VROUW JE BEKKENBODEM MOET TRAINEN. “DOE DEZE OEFENING 3 KEER PER DAG”
07/07/2022 Petfoodindustrie niet immuun voor crisis
04/07/2022 Helft van de Belgen heeft geen idee hoe de planeet te vergroenen: hier zijn 3 tips
02/07/2022 Bestelgewoontes van de Belgen: we nemen onze pizza ook in pyjama aan
30/06/2022 Voici les rituels des Belges qui se font livrer un repas : avez-vous les mêmes ?
28/06/2022 Een baksteen of angst in de maag?
27/06/2022 Niet wc-bril maar tandpastavlekken zorgen voor meeste ergernis in badkamer
26/06/2022 Menstrual Health Day: één op de drie voelt zich eenzaam door pijnlijke maandstonden
26/06/2022 Le train a, lui aussi, la cote
25/06/2022 De niet zo onschuldige revival van psychedelica
25/06/2022 Nagenoeg alle Belgen blijven vlees eten
24/06/2022 Deze erotische luisterserie bezorgt je ongetwijfeld een hoogtepunt
23/06/2022 Steeds meer Belgische reizigers zien (nacht)trein als alternatief voor auto en vliegtuig
23/06/2022 Davantage de Belges voient le train (de nuit) comme alternative à la voiture et à l'avion
21/06/2022 Corona-effect op thuisverbruik aardappelen dooft uit
20/06/2022 Vier meter hoge vulva in Stadsfeestzaal zet bekkenbodemproblemen in de kijker: “Ook jonge vrouwen hebben er last van”
20/06/2022 Betere seks, geen urineverlies: waarom je als vrouw je bekkenbodem moet trainen. “Doe deze oefening 3 keer per dag”
20/06/2022 Recordaantal huisdieren in België
16/06/2022 Voel je je goed in je vel?
14/06/2022 8 op de 10 Belgen zijn bang: geld, oorlog en klimaatverandering grootste boosdoeners
14/06/2022 8 op de 10 Belgen zijn bang: dit zijn de voornaamste oorzaken
14/06/2022 8 op de 10 Vlamingen zijn bang: geld, oorlog en klimaatverandering grootste boosdoeners
14/06/2022 Aardappelverbruik staat onder druk
13/06/2022 Humo’s Grote Angst-enquête: 8 op de 10 Vlamingen zijn bang
13/06/2022 6 op de 10 Belgen praten over privéleven met de baas: is dat wel slim? Expert: “Weet dat het effect kan hebben”
07/06/2022 Je tript er niet van, maar voelt wél andere effecten: Belgische start-up levert psychedelische truffels aan huis
07/06/2022 Gezondheid belangrijker dan klimaat voor Belgen
01/06/2022 Consument bespaart op kledij en voeding
01/06/2022 Les consommateurs économisent sur les vêtements et la nourriture